Mbaash - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mbaashgangers - WaarBenJij.nu Mbaash - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mbaashgangers - WaarBenJij.nu

Mbaash

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2018 | Nederland, Groningen

volgens mij hebben ze het naar hun zin en gaat alles goed. dit is wat ik door heb gekregen.
ze zijn veilig aangekomen in Mbaash, waar ze hartelijk zijn ontvangen, door vele mensen. het leek drukker dan anders op de foto`s.

op zondag zijn ze direct begonnen met inventariseren, de techniek bekijken, schoolbankjes repareren en kennismaken. `s middags was er een welkomstceremonie. weer veel mensen op de been.

ik heb intussen te horen gekregen dat Anneke mee komt om me op te halen van het vliegtuig. Om 13.00 uur kan ik mijn paspoort halen, nu nog een ticket.

Ik zal zo de foto's toevoegen, ik heb al een paar leuken. Of iedereen erop staat, weet ik niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Sept. 2018
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 6717

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2018 - 07 November 2018

Vrijwilligerswerk Tanzania

Landen bezocht: